Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Comparison of bank charges in Czech and Slovak banking system
Ráczová, Simona ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Hoffman, Andrej (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá rozdíly v cenách bankovních poplatků na Slovensku a v České republice. Cílem je zjistit rozdíly ve výši poplatků, které jsou účtovány v Eurech na Slovensku respektive v Českých korunách v Čechách. Práce analyzuje určité vybrané poplatky, které se vyskytují na obou bankovních trzích. V práci jsou nejdříve vymezeny relevantní detaily fungování bankovního sektoru v obou zemích. Následně je popsáno jak a proč poplatky vůbec vznikly, jakož i jejich pojmový aparát. Dále jsou v práci popsány různé poplatky, důvody jejich existence a použití. Na závěr jsou poplatky v práci analyzovány pomocí tabulek a porovnány po přepočítání stanoveným kurzem.
Řízení zakázek v malých reklamních agenturách
Kucinová, Petra
Kucinová, P. Řízení zakázek v malých reklamních agenturách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Práce pojednává o problematice řízení zakázek se zaměřením na malé reklamní agentury. Jejím cílem je návrh doporučení pro efektivní řízení zakázek v malých reklamních agenturách. Doporučení jsou výstupem kvalitativního a kvantitativního průzkumu. Jejich aplikovatelnost a efektivnost je prověřena na případové studii, vhodnost návrhů byla diskutována s odborníky z praxe. Výstupem práce jsou kromě návrhů také doporučené dokumenty, které mohou malé reklamní agentury využít při řízení svých zakázek v praxi.
Account management a jeho vliv na chování zákazníka
Dohnalová, Veronika
Diplomová práce se zabývá account managementem, novým fenoménem v oblasti obchodních strategií. Zaměřuje se na popsání vztahu mezi account managerem a zákazníkem a na tvorbu ideálního modelu komunikace mezi nimi. Pro získání primárních dat byl realizován kvalitativní výzkum s 13 úspěšnými account managery. Výsledky výzkumu budou rozeslány osloveným account managerům a poslouží i studentům komerční komunikace, kteří se o práci account managera zajímají do budoucna.
Efektivní využívání systému CRM v neziskové organizaci
Foks, Adam ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Smolarčík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o efektivním využívání systému CRM v neziskové organizaci, konkrétně na příkladu AIESEC. Cílem práce je zhodnotit současný stav používání CRM v AIESEC a navrhnout řešení pro zvýšení efektivity. Tyto závěry jsou následně zobecněny pro neziskové organizace jako takové. První část práce se zabývá stručným popisem samotné organizace AIESEC a procesů uvnitř fungujících. Následující část poté pojednává o CRM z teoretického hlediska, jeho vývoji, cíli, přínosu, inovaci a vztazích mezi organizacemi a jejich zákazníky. Součástí práce je rovněž popis současného CRM systému AIESEC a stručná zmínka a lídrech na trhu v této oblasti. Praktická část si bere za cíl především analyzovat spokojenost uživatelů se současným systémem AIESEC a navržení změn pro budoucí vývoj. Tyto závěry jsou následně shrnuty v poslední části, společně s poznatky z teoretické části.
Řízení PR agentury
KONOPKOVÁ, Adéla
První část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmu public relations, jejich historii a vývoj ve světě i u nás, popsány jsou zde i nástroje PR komunikace. Tato část se také stručně zabývá současným českým mediálním trhem, hodnocením PR aktivit a budoucími trendy v oboru public relations. Obsahem této části je také organizace a řízení, jež jsou typické pro malé firmy. Dále se zabývá vymezením pojmu malá firma, její strukturou a styly řízení. V druhé části diplomové práce analyzuji současný stav v agentuře AC&C PR, v níž jsem donedávna pracovala, a způsob jejího řízení. Podrobněji je tato praktická část věnována struktuře vlastnických vztahů, způsobu, jakým je agentura řízena dlouhodobě, jak zpracovává zakázky pro klienty do konkrétních úkolů pro zaměstnance a jak si stanovuje priority své práce. Ve třetí části své práce navrhuji některé dílčí změny a úpravy, jež by mohly vést k zefektivnění současného chodu agentury.Pro budoucí chod agentury je klíčová analýza její organizační struktury a návrh na její změnu tak, aby zefektivnila chod firmy, nedržela se formálních a nemoderních pravidel a místo toho více odpovídala struktuře klientů a jejich potřeb. Kromě toho popiuji, jakým způsobem dopadá hospodářská recese na některé klienty agentury, jakým způsobem se firmy snaží šetřit prostředky na marketing, reklamu a public relations. Z toho plyne závěr, jak by měla agentura na zhoršené ekonomické prostředí reagovat, aby z něj v budoucnu vyšla bez existenčních potíží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.